
Wiadomo nie od dziś, że wymyślenie chwytliwej i łatwej do zapamiętania nawy firmy, to niepowtarzalna szansa na to, aby zaistnieć w świadomości klientów. Zatem każdy, kto na poważnie myśli o prowadzaniu własnej działalności, powinien dobrze zastanowić się nad nazwą firmy, bo jak przypomina Jarek Kaniewski, doświadczony copywriter, któremu nieobcy jest naming, wybór nazwy determinuje całą późniejszą strategię marketingową firmy.
Na copywriter.pl dowiesz się, że proces tworzenia nazw firm, czy konkretnych produktów, tylko z pozoru wygląda na lekki, łatwy i przyjemny, a tak naprawdę wymaga od copywritera nie tylko kreatywności i dobrego know-how, ale też cierpliwości i maksymalnej koncentracji. Dlatego Jarek Kaniewski ma radę dla wszystkich początkujących copywriterów, aby się tak łatwo nie zniechęcali, bo czasem jest tak, że niebanalna nazwa czy slogan, przyjdzie do głowy w kilka chwil, a czasem potrzeba na to zdecydowanie więcej czasu.
Firmy według kategorii
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Katalog produktów i usług dla każdego
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Baza kursów i szkoleń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza organizacji i stowarzyszeń
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Hodowla i rolnictwo